Bryan's blog

Tuesday, August 08, 2006

IT人,你們醒未呀?

早兩日同個朋友chat,從佢口中得知原來幾個熟悉我的朋友都擔心我。其實我真係唔知,亦唔想令佢地擔心。其實冇野做唔等於需要擔心呢,我又唔係未試過辭工唔做,況且我都未盡力去搵工,我仍然係懶懶閒咁。

因為我metal上實在有d攰,所以仍然未決定自己是否再需要去搵一份長工。今次既metal 攰同上一次有d唔同,上一次係因為工作量大,舊公司又成日遲出糧。今次係因為對於自己果一行睇到好淡,準確d講我係唔甘心。其實唔做呢一份工之前,我都有不停咁搵工、send email 求職同interview,不過越搵工,個心越寒,人人都話依家市道好番好多,但係點解我見到有雇主出五千大元去請programmer呢?係呀,我一畢業就做programmer,fresh grad.出黎果一陣已經有差唔多九千,最高峰更試過有十幾k添。五千蚊?似乎多過d賓賓唔係好多,但工作量,所要求要有既skill set 肯定比做家庭傭工多。點解人工不升反跌,原因簡單到極,就好似我讀U時既老本行(製造工程)一樣,工序北移。咁香港既雇員唔係俾人炒就係減人工喇。

如果我能力不濟被人淘汰我冇話可說,不過如果係因為我人工唔夠人平呢,我條氣就點都唔順,自問自己從少就愛上電腦,兼且對programming 有小小天份,可以好快上手,但偏偏輸在人工貴。唉!在此先勸有心想入IT 界既人三思呀!

我依家只可以睇到整個IT行業,仍然站得住腳的就只有高高在上的management同做得多、鬧得多、但賺得少既support。至於programmer?算喇老友,轉行可能仲有機會,小弟就正向創立自己既事業呢一個方向進發。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home