Bryan's blog

Thursday, August 24, 2006

紅魔再現?!


昨晚捱更抵夜的觀看直播MU的賽事,很高興他們能夠再大勝一場而回。如果不是三度射中球門框,相信比數應該不止如此。雖然粗口王與史高斯都停賽,但憑著其他球員的努力,C7與沙夏的上乘演出,令到MU能夠連勝兩場。但我不能否認這兩場的對手都偏弱,未能給與MU太大考驗,真正的考驗會來自第四場近年越踢越好的熱刺。如果連這一場都能夠取勝,今屆奪冠之夢又能再跨一大步。

從昨晚的觀看電影直播,有幾件事我覺得一定要寫低。

1. 施維斯達的不濟
近幾屆的他,從其最擅長的左閘移入中路,唯一最顯著的得著就係顯示出他身高不及其他高大中蜂、薄弱的位置感與及同隊友不佳的默契,往往做成錯漏百出,危機處處。本人認為他絕對只適宜從事單人的體育運動,因為這樣先不會跟隊友產生誤會而出錯。

2. 車路士的不濟
其實對上一篇文章都有提及過車仔的危機,昨晚真的陰溝裡翻船,真的好似我們香港人講的一樣,"撞車"了。
除了要多謝一眾MU fans 熱烈的支持車仔輸波外,Mill亦有很大的功勞,因為他身體力行的去"放咒",除了出力更出錢呢。第二場就輸波而回的車仔,相信還要一後時間才可以解決陣容、球員間等問題了。奉勸各位賭波人仕不要再盲目追捧。

3. 講波佬的不濟
自有"畸補"電視以來,它最大的用處就係收看足球直播賽事。由第一代的keyman、德能,到現在多到唔知邊個打邊個的年代,見證住他們的水準每況愈下。特別係那些而退休的球員轉任的一班水準更為低下。尤其係那一位前港隊二號球員,在昨晚開波前的精華重播,佢竟然說出現在MU的隊長係菲臘.尼維利,我簡直即場O咀。比賽後期掟界外球的明明是艾華,他就講成係C7。這些是職業足球評述員的應有表現嗎?如果唔係有其他屋企人要睇,我一定會聽英文的旁述。就連現在專講賭波的64台也比他們更有水準,更有娛樂性。

6 Comments:

  • 唔知邊條友話,「賀蘭特今日就冇左堅尼做對手,佢當年幾乎俾堅尼收山。」

    我一聽已經覺得唔對路,即刻問番阿奶頭證實一下我係冇錯既。

    果陣踢 city 果個賀蘭特真係俾堅尼收左山啦﹗

    By Blogger 小碧, at 6:37 PM  

  • 施維斯達你要加油呀!
    你fans不滿你表現呀!

    By Blogger mill, at 5:08 PM  

  • 呵!
    即刻入番粒俾你睇!

    By Blogger mill, at 6:47 AM  

  • 你偶像入波﹗

    By Blogger 小碧, at 11:47 AM  

  • 你好~~ 我路過的~~
    其實... 只要你偶像唔好夢遊球場...
    manutd 就有好日子過了...

    By Blogger , at 4:05 PM  

  • 其實佢初初到MU時踢左閘既表現係唔錯架,可能有左安穩既日子令到佢唔知自愛疏於練習及唔集中

    By Blogger Bryan Lau, at 9:09 PM  

Post a Comment

<< Home