Bryan's blog

Monday, September 04, 2006

願你安息吧,鱷魚先生。

路透社圖片

如果大家屋企有睇過"畸補"既Animal Planet Channel,相信對於Steve Irwin唔會陌生。因為"鱷魚先生"(The Crocodile Hunter)電視演出而享譽國際的他於周一早上拍攝有關大堡礁的紀錄片時,被魔鬼魚尾刺鉤刺中胸部死亡。由於尾部的刺鉤有毒,穿入他的心臟,相信他是即時死亡,沒有痛苦。

他一生都熱衷於保育野生動物,他的離世,實為可惜。更可惜的是此等人材並不是可以從讀書就可以培養出來。

希望他可以得到安息,繼續保佑他的家人與及其他保育野生動物的人士。

Rest In Peace, Mr Steve Irwin.

2 Comments:

  • 我就係 discovery channel 睇過佢一次咁多,佢真係飛撲隻鱷魚﹗

    R.I.P. Mr. Irwin.

    By Blogger 小碧, at 5:35 PM  

  • 我又路過...
    我成日都會睇到佢o既節目... 因為我老豆係animal planet 同discovery o既忠實擁疐...
    雖然佢唔係我最鍾意o既wildlife 節目主持... 不過我都係覺得佢o既離開係好可惜...
    佢o係離開呢個世界之前... 都仲係做緊一樣佢最愛o既事情... 我想信佢應該唔會有太大遺憾...
    唯一婉惜o既係佢留低o左太太... 同埋一對仲係好細個o既仔囡...

    rest in peace... the crocodile hunter...

    By Blogger , at 1:12 PM  

Post a Comment

<< Home