Bryan's blog

Wednesday, September 13, 2006

黃子華楝篤笑

佢終於再開Show喇!!

無獨有偶,對上一次佢開show我又係辭左工,今次一樣係無做o野兩個幾月。希望下一次佢再開show,我有野做緊喇,唔使覺得自己好豪咁,冇野做都用錢買飛睇。

認識楝篤笑係始於高中時間,從朋友中的一盒錄有他的其中一個作品的錄音帶開始,自此便不能自拔。就算唔可以買飛睇現場,都會買佢既VCD黎睇。對佢既印象係,上天係公平的,外表不俊朗的他卻擁有急才口才等的其他才華。欣賞佢既show永冇悶場與爛gag,相信現今香港得佢一人。

4 Comments:

  • 唔係呀,我覺得黃子華個樣唔差呀
    我覺得佢個樣好funny 喎,一見到就想笑。XD

    By Blogger , at 11:05 AM  

  • 咁如果淨係計做楝篤笑既,就真係唔差既。不過我覺得呢D show 都唔係focus on 佢個樣,所以無論佢個樣係點,我都捧佢場。

    岩岩去左通利排隊買飛,都估唔到有幾十人排隊。真係"東華"咁

    By Blogger Bryan Lau, at 11:59 AM  

  • yeah!! 到時一出碟即買!!
    上次棟篤o既時候好似係"無炭用"!

    By Blogger mill, at 6:24 AM  

  • Dayo Wong is the best! He is the king of the standup comedy in Hong Kong!

    It's a marvellous experience when you were in the presence to appreciate his talent performance.

    By Blogger Unknown, at 11:13 PM  

Post a Comment

<< Home