Bryan's blog

Saturday, February 03, 2007

無題

嘩打開一睇,原來已經成個幾月冇update 過喇,真係懶。
係呀,因為十二月頭開始返新工實在令我身心俱疲呢!呢種感覺真係初初畢業出黎做野時先試過,果一陣返九放十,係放晚十點呀,其間仲可能要落site做野。
今次呢份有D唔同,放工暫時最遲都係七點幾,不過疲倦既原因係返工呢段時間係不停咁有野做,冇得停下手。
又或者可能有人會話,乜你咁屎架!?係囉我都覺得奇,不過諗深一層,我可能真係老了,而且老了十歲添。
早一排參加左中學級社搞既10+周年聚會,見回一聚舊隊友,當然在場唔少得李察博喇!不過我同佢就俾其他舊同學見得多D。食完餐飯,個結論係D女同學冇乜點變,可能女士們都懂得打扮保養喇,但係D男同學就由我識時既死靚仔變左做麻甩佬囉。不過最神奇既係AL時既physics 老師既然一D都冇老到,個樣一樣咁young,我開始懷疑佢係麟伯D fd,佢地約埋一齊去打針。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home