Bryan's blog

Friday, October 06, 2006

愛地球.奇異爬蟲動物展


今日lunch time 時帶o左我家姐兩個女同佢個工人去o左東港城睇爬蟲動物展。原以為week day 去睇就冇咁迫人,點知都係東華咁。多小朋友多學生,基本上每一個展覽位都要等。基本入場費就每人$20,要去餵大龜就要$10,要同大蜥蝪影就要每張相$20,仲要只係俾張相你冇soft copy,連膠套都冇俾你去袋張相。



估都估唔到,我可以親身見到好多細個讀書時從書本上睇到o既爬蟲類動物,當然最得意都係o的King Size o既龜喇,但係唔講唔知,原來佢o地唔係素食,係食雜o既,所以餵佢時真係要小心佢咬鬼埋你o的手指。
另外仲有一樣估唔到o既就係我家姐個大女竟然夠膽抱住條差唔多半米長o既蜥蝪影相,依家暫時冇soft copy,遲o的有o既就補番喇。


帶住兩隻小魔怪短短幾個小時,已經覺得有o的攰,真係好難想像我家姐要成日服侍呢兩隻小魔怪有幾辛苦。當然佢o地都有得意同好玩o既一面。不過奉勸各位朋友想要細路前要三思呀。

3 Comments:

  • TKO 有咁多學校,一日一間搞outing 你都死啦。再加埋其他區o既學校... 仲有o的放學冇o野做o既... 唔多人就假喇~~
    所以... 就算我亞媽o係東港返工,佢都冇去過睇個展覽~~

    By Blogger , at 6:59 PM  

  • 不過如果唔係想帶果兩隻小魔怪去睇,我諗我自己一個唔會過去喇,因為都真係幾遠。

    By Blogger Bryan Lau, at 1:32 PM  

  • 哈,我搭車去東港5 分鐘車程都唔駛,不過我都完全冇諗過會去。至憎就係爬蟲類~~

    By Blogger , at 6:15 PM  

Post a Comment

<< Home