Bryan's blog

Saturday, February 03, 2007

私房菜

上星期日去左旺角先達果頭食私房菜。九個人都係食左千一蚊落樓,係我食過暫時食過最平既地方。

先講地方,同一般私房菜冇乜大分別,都係一D住家咁既地方放左兩三張枱咁。當係人地屋企就冇問題。
其實私房菜最主要係食物呢,全晚其實都係以上海菜為主,不過我個人認為呢間可以再去食既原因係,佢真係一D味精都冇落到,因為食左成晚由七點半食到走時十點九,我感覺唔到有食完味精既感覺,呢點我真係最欣賞,我出左名皇帝脷,我對食物味道好敏感架。
有三幾個菜我覺得我會再去食,第一個係鹹蛋黃煎蝦碌,炒得好好食。我連蝦殼都食埋落肚,你就知有幾好食。
第二個係酥炸軟殼蟹,千祁唔好以為係你去食日本野細細隻果D size,我可以話你知,唔計D腳,成個飯碗可以遮晒,又炸到外面脆入面juicy,總之yummy喇。
第三個係湯,猴頭菇燉雞,我飲唔到有落鹽,不過啖湯真係好好味。
其實其他都好好食,連D炒菜都好味,因為我地九個人食十一個餸都食得晒,不過唔打算係呢一度逐樣講囉,不過下次再去會試佢D鐵版菜式,因為隔離枱上菜時真係好鬼香。呀唔記得講,仲有甜點,糖水同果盤送添。真係抵食。

如果有朋友想知間野係邊,可以留低message 俾我,又或者email 我喇。我唔打盤係呢度幫人賣廣告。
如果要要食,真係要早少少book 位,最好俾D buffer 人地有七日就好喇。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home