Bryan's blog

Monday, February 05, 2007

互聯網,你係得既!

唔記得幾時開始,去日本旅遊既其中一個指定動作就係自訂行程。換著係十年前,你唯一可以做既就只有向所謂既"日本通"老友請教,又或者買一本旅遊書。依家就十分方便喇,只要上各大搜尋網站打上你想要去既地點然後click "search",成千上萬網站就會為你提供無限既資訊。

零三年我同個老友同佢女友去東京,我已經做過一次這類既行程計畫,雖然最後好似唔係好o岩用,因為老友已經有佢自己心目中既行程,而且佢真係一個日本通,不過起碼俾我有一個初部既concept 俾我呢個日本初哥,無論係文化呀,習俗等等。
隔左冇幾耐之後又要再做囉,不過唔係做俾自己,係做俾家姐,因為佢又係去東京玩呀。

到最近我家姐去大阪玩,當然呢個重責又落o係我身上,不過今次我覺得比之前都易搵資料,可能呢D就係WEB 2.0 既威力喇。

隨著資訊既發展,互聯網真係提供唔少方便俾我地,一次台灣地震就令我地明白到缺少左互聯網既生活有幾慘。如果話MS始創人阿Bill 係偉大既人之一,咁樣發明互聯網既人一定俾佢更加偉大。

唔知第時會唔會發展到除左有必要之前,其他時間大家返工返學都係可以留o係屋企呢。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home