Bryan's blog

Wednesday, February 14, 2007

情人節!

情人節,好耐都未試過關我事囉,耐到我都唔記得上一次係幾時。

仲記得有個朋友曾經問過我,做乜仲唔拍拖?我覺得佢唔夠清楚IT 呢一行係一行咩既行業。
首先,有幾多女性係鐘意電腦/電玩架?其次,有幾多女性可以話自己D logic 好好?
第三,有邊個女性覺得自己個樣可以見得人,而又鐘意收埋自己唔俾人睇架?
如果有,麻煩話聲我知,我即係轉工去結識呢個女仔。

以前做Software house,根本冇時停,日日都OT,唔好話搵時間去識女仔,連同屋企人講多兩句既時間都冇,因為放左工返到去,父母大多瞓左,自己翻熱D飯餸,食完洗埋碗,仲個涼又講瞓覺囉。仲有就係,工作既地方陽盛陰衰,就算有女仔做IT,佢都可能同大傻/魯芬有D親戚關係。唔係話要以貌取人,不過都唔好咁得人驚嗎。好樣D既,已經一早嫁晒人喇,仲等你咩。

不過依家轉左做in house IT,女多過仔好多,希望搵到個喇,事關舊年睇風水條友話我由舊年年底開始會行運,連桃花都有,但係就偏偏冇橫財,你話激唔激氣!?如果連呢D運都係假既,我出年叫佢回水。

係呢一度,祝天下有情人,都開開心心。未有既,就更加之要開開心心,希望大家出年都可以係Blogger 度寫情人節同邊一個過,點樣過喇。

2 Comments:

Post a Comment

<< Home