Bryan's blog

Monday, April 28, 2008

Day 1 四月十八日 陰 (香港 --> 東京)

晨早五點半起身,簡單梳洗過就仆落樓,手拖一件、背起一個行李,行成十分鐘去搭E22。好在途中撞到做完晨運返黎既老豆老母,佢地都幫拖拖左一陣。

等左唔夠五分鐘就有車黎,開頭諗住上左車可以瞓一陣,因為前一晚執完野都三點,你話瞓左有幾多喇,結果都係唔敢瞓,因為架E22 總站係赤臘角碼頭,過左龍就大鑊。

好在沿途仲有隻大蚊幫幫我,唔係我實瞓著。

到左機場已經差唔多七點三,等左一陣Kevin 伉儷同Fiona 都到達,結果我地快快手去左check-in 之後就入禁區嘆早餐,開頭以為真係可以嘆架,結果又係匆忙咁食完就排隊登機,因為Kevin 伉儷既hand carry 實在體積龐大,要晨早上機霸行李架。

上到機以為終於可以瞓幾個鐘到日本,點知係惡夢既開始,唔知係唔夠瞓定係國泰架機唔乾淨,我同Kevin 一上機冇幾耐就開始鼻敏感發作。Kevin 結果當日一整日都要同流鼻水作戰,以Tissue為伴,我好彩D,落左機就冇事。

去到日本,已經係當地四點,攞完行李就去申請JR Pass,20000 yen 一位,話平又得,話貴又得,睇你點睇。今次買既係彈性四日JR Pass,因為我地有兩日不在東京範圍。


買完Pass,Kevin 好醒目咁訂晒所有可以訂既火車飛,咁我地就一定有位坐喇。








搞完一輪,坐Narita Express 出東京喇。全程54分鐘。








出到東京站,已足已鉤起五年前的回憶喇。轉山手線大概搭左24分鐘就到達池袋 (Ikebukuro)。四條友拉住D行李冒住雨行左兩個幾三個字終於到達酒店check-in。

呢間酒店好神奇,日光日白一定唔會搵唔到,不過次次去完夜街返去,我地實搵唔番個門口。奇呢,就係呢一間Sunshine City Prince Hotel。

各自放低行李後,Fiona 要出發去新宿 (Shinjuku)會一會舊友,我同Kevin 伉儷就到上野 (Ueno)諗住食長腳蟹放題,嘿,結果出人意表,間野未執笠,不過冇蟹腳放題je。

佢改左要780 yen 一客,我不如返香港先食。

結果食左個shabu shabu 就算數走人,開頭都諗住去附近D大排檔嘆下,但係一醒起當日係星期五,日本仔大部分係五天工作,人人都會趁星期五出外食餐好。



結果我地搵唔到位,求其行下就返池袋食左個香港唔會食到有咁好味既burger 就去接番Fiona 返酒店。





























Day 1 行程就此結束,好戲在後頭。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home