Bryan's blog

Tuesday, April 29, 2008

Day 2 四月十九日 陰/雨 (涉谷、芝公園、築地、台場、池袋)

準時六點半起身,七點到達Kevin 伉儷房間集合,等兩位主角裝好身就準備忙碌的一日。有邊個會知道原來『梅菲人』會跟埋黎架。




搭山手去到涉谷 (Shibuya)明治神宮,原本諗住可以影到門口個大鳥居,結果門口個疑似食蕉話唔准用腳架,我地草草影左幾張相後就行入去,希望入到去冇人就阻頭阻勢。

一路入去都冇乜特別,係撞到一班外國人,由於Ronnie 已經換左婚紗,D鬼真係好熱情,個個都爭住要同呢對新人合照,其中一個鬼佬好似Mr. Bean 架。







好在入到神宮中段,見到一個規模細少少既鳥居,但係因為天氣尚可,背景又好,我地影左好多相先走呀。







係時候起程到下一站 – 芝公園 (Shiba Park)。根據Kevin 既資料搜集,芝公園既有櫻花,又可以影到東京鐵塔。結果不負所望,一去到就見到一棵唔細既櫻花。我地瘋狂咁影左一輪相之後,再轉一轉個陣地去影公園內其他景,如果我地知道兩日後會見到更多櫻花,肯定唔會咁失控。

The Next Station is Tsukiji Market. 去到築地,可以影相既地方唔多,反而係搵食既好時機,我地食左個好好味既燒帶子喇、蟶子喇。仲有中左計既燒魚潤喇,我同Kevin 一食落口就即刻大叫Shit,都唔記得個老闆就係企左我地面前,因為真係好腥呀,其實我地係想買燒雞潤架,too bad!






































食完小食,又搵唔到平既水果買,我地提早入台場 (Odaiba)喇。


























台場出名D乜,彩虹橋、摩天輪、富士電視台、Shopping Mall 同美食囉。去到JR 新橋搭高架鐵路就可以去到台場喇,原本諗住會來來回回影相,我地又買左1-day pass。



















BTW,我地發神經,早左一個站落車,結果要行幾分鐘既路去台場。趁天色未晚,又冇落雨,拿拿臨叫Ronnie 去換衫,我地先影一輪以白天彩虹橋為background 既相。嘿,好在有影,唔係就麻煩喇,原來『梅菲人』整日都跟住我地呀

影左一輪,大家都有D攰就返入去shopping mall 行一陣,食左個好味既tea。食完又行,結果未到天黑,我地四人都攰到唔識形容,雙腳都好似注滿水銀咁,舉步維艱。

好不容易先捱到入黑,準備影台場夜景之際,『梅菲人』正式現身。落大雨呀!Fxxk!

Set 好腳架,試左一輪,失敗再試,試完又失敗,相機盡濕,鏡頭盡濕,那邊箱抹乾鏡頭對焦,轉個頭又俾雨打濕。難為換好衫的Ronnie 在乾等,因為下著雨的東京實在係凍。Sorry 呀,My Friend.最尾就梗係『梅菲人』贏喇。我地一幅都影得唔好,I mean 人+景喎, 淨係景又冇問題,你話激唔激死。














結果Kevin 建議臨時換景,去一個有藍燈背景既有蓋地方,影左一堆相後就回程返池袋換衫,去準備食美味和牛。由於晚飯當晚已經delay 到十時,小弟身心俱疲,晚飯時間已經放低相機在房內烘乾,當晚晚飯照片會由Fiona 提供,謝謝。

(食物照片後補)

1 Comments:

Post a Comment

<< Home