Bryan's blog

Tuesday, April 29, 2008

Day 3 四月二十日 陰/晴 (原宿、輕井澤、舊.輕井澤)

六日Trip 之中,最遲起身既一日,八點正起身。執埋野搞完一輪,九點正酒店lobby 集合,先同Kevin 辦好check-out 手續就拖住D行李先返去東京站放低大型行李入locker因為我同Fiona 都唔會再返池袋喇。去到東京站,租左兩個locker,放低D行李就去原宿(Harajuku) shopping 兼食好味拉麵。

題外話,如果香港D鐵路都學人整呢D locker,我諗日日都有人報警唔見野都似,日本仔既自律性真係不得不讚。

原宿不愧為潮人地方,衣著裝扮同其他東京地方真係差得遠,如果夜晚行,你會以為不停撞鬼添。

朝早主要目的都係shopping,原來好多0101 已經執左喇。So Bad!

行左成朝,得Fiona 有少少收鑊,我地就得個睇字。行完就梗係去食好野喇。

Kevin 重點推介,味源拉麵,是也!








































我同Kevin 一人一碗大拉麵,都係1000 yen,細都要800 架,不過個湯同麵都好好食,仲有溫泉蛋喇,喂糖心架大佬,仲有就係100 yen 五隻既餃子。


嘿,返到香港各位唔使再約我食拉麵喇,應該食唔到呢個價錢都仲咁鬼好食。

食完做咩??行一陣就要撲返東京站搭長野新幹線上輕井澤喇,有一個鐘可以休息下喇。














到達輕井澤,整個人都輕鬆晒喇,歐陸式既design,一望無際既風景,超大既outletI miss you so much 輕井澤。




Kevin
伉儷先陪我同Fiona 去阿婆酒店 (Apa Hotel) check-in,原來阿婆好出名架,日本好多地方都有佢既酒店,不過佢副尊容呢,我個人認為似小甜甜囉。

之後就到佢地去民宿,聽聞話日皇都會去住喎,勁!一入門口就有個似西人既日本人講唔知英文定廣東話歡迎我地,跟住帶左我地上房擺低行李,然後我地就出去
outlet 附近既Nissan 車場攞車喇。

嘿,有車牌識日文都唔一定係有咩著數,Kevin 用左好耐先可以駕馭到架七日車。BTW,日本入油平好多喎,如果下次Kevin 唔介意,不如全程你揸車喇,最多我夾番油錢,咁就唔使迫火車。^_^


有車後既第一站就係上次都有去既雲場池,不過上次感覺震撼好多,因為上次係整個眼見個地方都係紅葉,今次個景都好,不過冇上次咁正。



之後我地去左舊輕井澤,呢度都唔錯喎,好多店舖我地都有行,買左唔少手信同食物,不過奇在,我地行完每一間,轉個頭佢就關門架喇,好似等埋我地行完先敢收舖咁。



好,finally 去左中輕井澤食放題,用豆漿打邊爐,都係第一次,不過真係幾好味都幾抵,1680 yen 一位咋。

食完捧住個肚,梗係返去瞓喇,因為輕井澤夜晚係冇野行架。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home