Bryan's blog

Friday, May 02, 2008

Day 4 四月二十一日 晴 (小諸城、輕井澤)

原定上半day 自由活動,結果0725 Kevin morning call 我同Fiona,原因係計劃臨時有變,上半day Kevin 會揸車去小諸城 (Komoro)影櫻花,下半day折返輕井澤既其他景點。

而我同Fiona 只會參與上半day 活動,下午我地各自各行outlet,難得黎到,冇理由唔行outlet 呀?

小諸城櫻花既數目同規模都俾東京見到既宏偉。由於今日有全職攝影師在場,今日小弟既相唔會有Kevin 同Ronnie 喇,只得我自己又或者Fiona,不過會多左阿比既Solo。


一到小諸城停車場已經見到好多好多既櫻花,根據攝影師先生提供既資料,我地唔需要付款入內,已經有足夠既景去影。





影相過程冇咩好講喇,睇相喇。如果blog 入面D相嫌細,可以去我個flickr 度睇喎。























































影完小諸城就回程,途中有一個地方都有大量櫻花,攝影師自然又會捉左一對新人去影相,我咪同Fiona 周圍去影相睇風景囉,阿比今次跟住我,仲做埋我御用model 添。



影完,Kevin車我地返去佢住果間酒店, Kevin 同Ronnie 就繼續去其他地方影相,我同Fiona 就會先將Kevin 既行李帶番我地酒店,然後再去食lunch。今晚Kevin 都會住同我地一齊住阿婆酒店。
放低行李,就同Fiona 去到左個Soba,味道可以喇,不過我都係鐘意味源D拉麵多D。


食完就各有各行Outlet 喇。需知道個Outlet 好大,冇可能兩個人一齊行晒所以想睇既野,因為大家個shopping list 有唔同。 我就原本諗住買D 平既MU 衫既,因為上次去都買左唔少,不過今次真係有D失望,因為剔號兩間shop,一間outlet 一間concept shop 都冇呢D波衫,結果我只係買左一件T-Shirt 就算。 反而三間果間買得最多,買左兩件日本隊related 既衫,一件training 背心,仲有D 紥頭髮用既橡筋。 之後就係不停搵手信喇,新開既Lego shop 喇, 食物呀,我家姐要既玻璃杯呀等等。行到好攰就去左Starbuck 嘆番杯Mocha,之後就回程返酒店,上下網同D friend吹下水,順便backup D 相落CD-R. 到左七點幾,等唔到Kevin 之下,同Fiona 去左附近一間食店食晚飯,估唔到竟然會撞到剛剛影完相既Kevin couple。結果我地咪一齊食左餐晚飯,然後去左附近既便利店買D snack 就返房瞓喇,因為第二朝又趕車喇。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home