Bryan's blog

Friday, May 23, 2008

零八日本遊 - 後記

不經不覺,回港已經個多月,但係我仍然未能夠釋懷,因為我仍然掛念在日本的種種。

美食、美景、輕鬆既心情,呢幾樣野真係好難同一時間出現。

美食其實香港都不少,但真真正正可以開懷大嚼一番實在有一點困難。你係唔會明白為何你在日本大部分地方,不輪你有冇幫襯,幫襯金額大與小,都得到好好的招呼。

在香港,食一個幾百蚊既自助餐,美食都可能有,但係D侍應好似當你係佢既殺父仇人一樣,永遠都係黑面既。C’mon,我黎食野,唔係黎睇你面色架。

至於美景呢,我唔排除香港有,不過香港人/中國人有為數不少人缺乏公德心,明明係美景都會因為呢D人而整得不再美。

日本的種種啊,我真係好掛住你地呀。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home