Bryan's blog

Tuesday, May 06, 2008

Day 6 四月二十三日 晴 草津 --> 東京 --> 香港

經過一晚的辯論之後,各位都終於同意我們check-out 之後,不會乘搭巴士到火車站,改由乘的士直去火車站。不過真的好奇怪,我請你地搭的士,做乜你地好似唔多願意咁,你地好鐘意攞住D重行李上上落落咩。

早上六點半起身,通常如果同人同房我都係比較早起既,因為唔使爭Toilet 用嗎。咁經過大家一輪衝風,執樣既執樣,執行李既執行李。大家九個字內搞掂就上頂樓食早餐。黎左六日,今日正正式式係酒店食早餐咋。

嘩,一上到去,東華咁,D日本old man、old woman 一早就起身佔領左個餐廳,我地好辛苦先搵到四個位坐低開始食。

日本人既早餐都幾豐富喎,好過果陣返大陸做野,酒店個早餐係梅菜扣肉包同埋其他N咁多款包。

我揀左煙肉,太陽蛋,多士喇。嘩,乜咁豪,一早就有魚生呀。

食完一輪,落返房攞行李,準備check-out 囉。

辨緊check-out 手續時,的士已經到達,司機伯伯真係好好招呼同禮貌,佢逐一幫我地搬行李上車,而酒店職員就不停咁同我地躹躬同say goodbye,即到佢唔再見到我地架車。

車程大概半小時,沿途司機仲好細心,問我地有冇需要搵個地方落車影相,因為我地一定會早到,結果梗係一路去喇。埋單計數,坐左5800 yen,你地自己計下幾多錢喇。^_^

到左火車站有時間淨,梗係周圍睇下影下相,同埋搞佢火車站個印喇。

唔記得坐左幾耐火車喇,總之耐喇,返到東京站,好好彩有好多locker。我地將所有唔帶既野都lock 起,就去下一站淺草雷門 (Asakusa) 。

Fiona 好似好開心咁,一入到去就行得好快,四圍搜羅手信,Kevin 伉儷同我就冇咁興奮喇,始終都黎過一次,又知道呢度有咩賣。

當然我地都會行,不過都係買手信返香港分俾同事喇。

行完去邊,坐返地鐵,無錯係地鐵去總站 – 原宿,食多一次拉麵先走喇。希望唔使等五年先再食到喇。

返到東京站,我有十分鐘時間將所有唔帶得上飛機既都pack 番入行李。Pack 完個感覺係,鬆晒!!!

落返月台,大家都有一個第一次,我第一次去旅行有人同我送機,嚴格黎講係送火車。因為我同Fiona 會先走,Kevin就遲一日。
另外一個第一次就梗係Kevin 同Ronnie 喇,佢地第一次去旅行時會送人火車。
仲有喎,原來Narita Express 到站時唔一定係一次過十二個車廂一齊到架,佢地會分兩次到,然後再合體,好似睇梗卡通咁,型呀。

上到火車,我真係唔敢瞓著,因為我地落車係第二空港,總站前既一個站,miss 左就麻煩囉。全程54分鐘,眼光光。

去到機場有咩好做,梗係check-in 左,放低晒D 大行李再去行一陣機場喇。
原來淨係我一個人個行李已經超過20KG 喇,驚驚。

係機場行街基本上就無野好講,不過要提既有兩樣,第一個shopping area 真係好大,好多野都有得賣,不過可能價錢就會貴D 喇,喂你閃喇喎,仲唔斬埋你最後一次呀。
第二就係海關都幾求其,我同Fiona 過海關前買左水飲,咁唔記得攞出黎俾佢地check,結果照X光就梗係照到,俾佢沒收喇。
但係上到機,Fiona 先知佢hand carry 入面有把伸縮刀,如果真係有人要劫機,都應該會輕易帶到武器囉。

好,上機喇,除左delay 半個鐘先起飛同國泰個晚餐唔錯外,已經無野要講喇。

日本六天遊就此結束,在此
謹祝Ronnie 同Kevin 白頭偕老,生活愉快

希望下一次去旅行時仍然有你地作伴。^_^




終。

(照片後補)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home