Bryan's blog

Monday, May 05, 2008

Day 5 四月二十二日 晴 (沼田、草津)

晨咁早就要起身,趕火車去沼田 (Numata),因為我地book 左一早就食士多啤梨放題,新鮮擇,新鮮食,正喎。我諗今年食士多啤梨既quota 已經用盡,因為我好似食左成20粒喎,仲要粒粒都咁大粒。


兩pack 都係800 yen,你話香港賣幾貴喇。



食完就梗係周圍行下,影下相,睇下有咩野可以買走喇。原來呢度都有櫻花,不過睇個款,似係種黎賣俾人喇。



影完相出返去,士多啤梨園既婆婆原來已經準備好D小食俾我地試,仲話有免費咖啡茶添,不過我地唔貪心,淨係食左一件餅同飲清水得喇,廢事俾D壞印象日本人,

其實我地同自由人真係好唔同架,我地守規矩好多架。^_^

食完準備走之際先發覺個巴士時間表唔夾我地離開既時間,冇計喇,唯有叫的士,婆婆仲好好人咁幫我地叫埋車送埋我地走。


坐車去到火車站,係時候起程去草津 (Kusatsu)囉。Kevin 話草津係日本三大溫泉區之一,好出名架,一場黎到,一定要見識見識。

不過當我地到達原草津口火車站後,準備買巴士飛時,『梅菲人』又再出現。整架列車落車既所以人都係同一個目的地,草津溫泉街。

自不然人人都要買巴士飛喇,Kevin of course 會幫我地排隊買埋喇,但係人人入紙幣落部售票機都冇事,一到Kevin 就唔得,唔係一張兩張紙幣唔得,係張張都唔得。

最麻煩係,我地11:34落車,11:37巴士就開喇,miss 左呢一班,要等好耐啊。結果Kevin 再售票機前大發雷霆。有個好心日本人幫手入紙幣,咦!好似得喎,

但係一到Kevin 自己入,又係唔得,仲要有個唔知係巴士佬定係站長既日本阿叔係度「阿支阿助」,如果唔係唔識日文,實走埋去幫拖同佢死過。

結果搞左一輪真係買晒飛喇,不過架express 既巴士開左唔等,我地唯有坐頭先嘈嘈閉果個阿叔果架喇,不過係慢車者。

坐左一陣就到,一落車已經聞到好強烈既臭蛋味(硫化物),沿途既建築物古色古香。我不其然諗,如果唔係Kevin 帶,我根本冇可能黎到呢D地方。Kevin,係呢度真係要thank you 你呢。



由於行李眾多,索性係車站入面間食店食埋個lunch 先繼續行程。


終於可以解禁喇,我叫左我最鐘意食既炸物,海鮮天婦羅呀。

食完就背一件行李,拖埋Fiona 加自己個hand carry,行左三個字到就見到地標喇。一個好有型格既溫泉公園,地方唔大,不過整得幾好睇喎。「粗身大細」既我地暫且不停留,快手去到酒店check-in 先。

盛惠每位16000 yen 喇, 一晚酒店加懷石料理。



上到房先覺得,抵喎。首先間房四平八穩,有個可以抖涼既露台,唔係香港果D size,人地大好多,坐幾個人都仲有位淨。

食同瞓都係同一個位,足夠放四至五個被舖,有個32吋既LCD TV同DVD player。有一間房for relax only,有按摩椅架,仲有第二個LCD TV 添。


擺低晒D負累,梗係去行街街,影相喇。


去返頭先經過既溫泉公園,影下相睇下,幫襯附近間燒物,我終於食到燒雞潤喇,yummy yummy。

行到咁上下,就要返酒店囉,因為人地係預你六點鐘開飯。食完落去浸溫泉架。要體驗日本人既生活,梗係跟足喇。



呢餐係點,我就唔講喇,自己睇相。^_^

食完做咩,出去行下幫助消化,然後先去浸溫泉喇,我食左兩大碗飯架。

浸溫泉果D野就唔使講喇,梗係香艷喇,我同Kevin 肉帛相見喎。Sorry,不過照片欠奉,因為我肯D 日本老人都唔肯。^_^

浸完就返房執野,預備Day 6 既行程喇。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home